כיצד מגיעים עם סגווי אל מסעדות בהרצליה פיתוח

כיצד מגיעים עם סגווי אל מסעדות בהרצליה פיתוח – איזה סוגי תחבורה יש ?

הטרנד הירוק הוא משהו שהשתלט כמעט סופית על כל המדינה. פחי מחזור של בקבוקים, קרטונים וניירות פזורים בכל רחוב שני ברחבי הערים הגדולות, יותר ויותר אנשים הופכים להיות צמחוניים, טבעוניים או לפחות חלק מימי שני ללא בשר שבו יום בשבוע הם משתדלים לא לאכול מאכלים בשריים וכולם מנסים להפחית כמה שיותר בצריכת חשמל.

כיצד לא נוותר על מסעדות בהרצליה פיתוח?

אבל אם יש משהו שבולט יותר מהשאר הוא הניסיון להשתמש פחות ופחות ברכבים פרטיים. בואו נשים לרגע את כל האמת על השולחן. קנייה של רכב פרטי זה דבר יקר, יש צורך בדרך כלל להוציא סכום של כמה עשרות אלפי שקלים גם עבור רכבים שהם אינם מיד ראשונה, וזה עוד לפני שדיברנו על המיסים שרק הולכים ועולים בעת כל קנייה של רכב חדש. גם לאלו שכבר מחזיקים רכב ולא צריכים לדאוג למס הקנייה של הרכב החדש, אחזקת הרכב היא דבר שרק הולך ומתייקר. הדבר בא לידי ביטוי בטיפולים השנתיים, החודשיים ולעיתים אף היום יומיים אותם יש לעשות במוסכים שונים ברחבי הארץ. גם מחירי רישיונות הרכב אותם יש לחדש והביטוחים לכלי הרכב רק הולכים ועולים והשיא כמובן הוא עליית מחירי הדלק שהגיעה כבר למחיר באמת מטורף לליטר, כשעל כל הוצאה כזו עליך לחסוך מעצמך בילוי כמו מסעדות בהרצליה פיתוח ותל אביב או בקניון ובצפייה בסרט קולנוע. המחירים האמירו עד כדי כך שאנשים מעדיפים ביודעין לקחת את הסיכון ולמלא דלק מתחנות פיראטיות, רק כדי לא לשלם כל כך הרבה כסף על מנת להגיע לעבודה.

סגווי
סגווי

אופניים חשמליות או סגווי?

לכן, נמצאו מספר פתרונות, שיחליפו את הנסיעה בכלי הרכב המסורתיים. אחד מהם הוא כלי תחבורה חלופי, כשהכוונה בדרך כלל תהיה לזוג אופניים, אופניים חשמליות או סגווי. לגבי האופניים, בעיקר בתל אביב אך כעת גם בעוד ערים, מאפשרים את השכרתם ממספר מוקדים ברחבי העיר, כך שאין צורך ברכישת זוג אישי ודאגה של איפה לשים אותם או מה לעשות אם יגנבו לי אותם, אלא ברגע שמסיימים את השימוש בהם מחזירים אותם שוב לאחת מהתחנות בהם ניתן למצוא את האופניים הירוקים המוכרים. אופניים חשמליות הם כבר סיפור אחר לגמרי. המחיר שלהם אינו זול, אך למעשה זהו כלי תחבורה לכל דבר שעובד על סוללה שמנפקת חשמל אותה יש לדאוג להטעין על בסיס קבוע, כך למעשה השימוש בהן יימשך שוב ושוב. רבים כבר עברו לאופניים החשמליות ומסיירים עמן ברחבי הערים כשגם למקומות הבילוי הם מגיעים יחד איתם, החל מהגעה אל מסעדות בהרצליה פיתוח, שם תוכלו לאכול הרבה יותר ברוגע לאחר שאתם יודעים שהגעתכם למקום לא תרמה לזיהום הסביבה או אפילו בעת יציאה למועדונים, גם שם תהיו הרבה יותר משוחררים כשאתם יודעים שלא פגעתם בשכבת האוזון.

סגווי- אפשר לנסות אחד!

האלטרנטיבה האחרונה מבין כלי התחבורה שיחליפו את המכוניות הוא הסגווי. הקורקינט הממונע מאפשר רכיבה על גביו לכל מקום בעיר, אם זה למטרות עבודה ואם זה למטרות בילוי. אם אינכם בטוחים ביכולתכם להסתדר עם סגווי, חשוב שתדעו שתמיד תוכלו לנסות אותו בטרם תרכשו אחד, גם בנסיעת מבחן בחנות וגם אם תחפצו בכך בעת סיור על גביו ברחבי העיר באחד מהסיורים המאורגנים של הקורקינט, שמציעות חברות שונות. כמובן שיש עוד אלטרנטיבות רבות להפחית את הפגיעה בסביבה, כמו ה"קאר פול" שאומר למעשה שכמה אנשים מהעבודה מגיעים אליה יחד ברכב אחד, או שימוש בתחבורה ציבורית שגם כך פועלת והיא תהווה את התחליף במקום להוציא עוד כלי רכב לאוויר העולם.

ניווט בכתבה
כדאי לדעת
דילוג לתוכן